ქუთაისი ქალაქია… “ – DMO Imereti-ის ინიციატივით ქუთაისის ბრენდინგი და მისი განვითარების მოკლევადიანი სტრატეგია შემუშავდა
“ქუთაისი ავთენტური ქართული ქალაქია” – ასეთი იქნება, ამიერიდან, ქუთაისის, როგორც ბრენდის პოზიციონირება.
“ქუთაისი ავთენტური ქართული ქალაქია” – ასეთი იქნება, ამიერიდან, ქუთაისის, როგორც ბრენდის პოზიციონირება.
მერძევეობის დარგის განვითარებისთვის ახალი პროგრამა იწყება. “მერძევეობის დარგის მოდერნიზაციის
ევროკავშირმა, შვედეთმა და ავსტრიამ, ორგანული სოფლის მეურნეობის სექტორში, სვანეთის,
საქართველოს ფერმერთა ასოციაციამ 175 ფერმერი და აგრო ბიზნესის წარმომადგენელი გამოიკითხა.
ფერმერებმა ევროკავშირის დახმარებების შესახებ იციან, თუმცა სოფლის მეურნეობის რომელ
ENPARD IV-ის ფარგლებში სოფლის მეურნეობის დასახმარებლად 55 მილიონი ევროს მობილიზება იგეგმება.
ევროკავშირმა, საქართველოს გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტრომ
პანდემიის პირობებში ევროკავშირთან სავაჭრო ურთიერთობები არ შეფერხებულა. როგორც რადიო
ფინკა ბანკი ქვეყანაში შექმნილი მდგომარეობის მიუხედავად მუშაობას ჩვეულებრივ აგრძელებს.
ქუთაისში დასაქმების ერთ-ერთ მთავარი წყარო რესტორნები, კაფეები, მცირე და დიდი სასტუმროებია.