2019 წელს ქართველმა ტურისტებმა საზღვარგარეთ 2.1 მლრდ ლარი დახარჯეს. Galt&Taggart-ის ახალი კვლევის,

multicat=36 “ტურიზმის გამოწვევები 2020 წლის II ნახევარში”, მიხედვით ხარჯები ასე გადანაწილდა:

32,6 პროცენტი საკვებსა და სასმელში  დაიხარჯა, 31,4 – შოპინგში, 18,3 – განთავსების საშუალებებში, 7,2 – რეკრეაცია და კულტურა, 5,0 – ადგილობრივი ტრანსპორტი, სხვა დანარჩენმა ხარჯებმა კი 5,4 პროცენტი შეადგინა. 

კვლევის თანახმად, წელს საქართველოში საერთაშორისო ვიზიტორების რაოდენობა 65%-ით შემცირდება.